לחברת השקעות הממוקמת בעמק חפר דרוש/ה פקיד/ת אדמיניסטרציה ולוגיסטיקה. התפקיד כולל תפעול מערכת מחשב ERP, מעקב מלאים והזמנות מספקים, מענה טלפוני מול סניפי החברה בתחום
לחברת לוגיסטיקה מובילה באזור תעשייה אריאל דרוש/ה רכז/ת למחלקת רכש ואחזקה. התפקיד כולל ניתוב פניות מנהלים בנושאי אחזקה במרלו"גים, ריכוז היבטי ביקורת כיבוי אש, ניהול
תפעול שוטף של חנויות הרשת, המרכז הלוגיסטי ומטה החברה בפריסה ארצית. אחריות על נראות החנויות, אחזקה מונעת, טיפול בשברים, שפכטל, צביעה, מיזוג אוויר, אינסטלציה, שיפוצים,
יד ימינו של מנהל האחזקה, ידע במערכות חשמל ומערכות מכניות, נסיון עבודה מול מהנדסים. ידע בתקשורת במתח נמוך, בינוי וחדרי מכונות. יתרון בנסיון בתחום המלונאות,
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה עובד בעל יכולת ניהולית מוכחת למשרה מלאה בימים א'-ה' ובין השעות 8:00-17:00, נכונות לשעות נוספותהתפקיד כולל ניהול צוותקידום וניהול פרויקטים ומשימות